Saygı ve Bağlılık

  • İşimizi en kaliteli ve doğru şekilde, hakkıyla ve gönülden sahiplenerek yapmak.
  • Net sözler vererek, verilen sözleri mutlaka yerine getirmek.
  • İş ilişkilerinde dürüst, şeffaf ve tutarlı davranarak güvene dayalı uzun vadeli ilişkiler kurmak.

Müşteri Odaklılık ve Takım Ruhu

  • Tüm Banka personelinin ilk ve ortak hedefi olan müşteri memnuniyetine odaklanmak.
  • Çalışanlar olarak birbirimize destek olmak ve bize verilen desteği takdir etmek.
  • Bireysel performans yanında ekip ve kurum performansını da önemseyip desteklemek.
  • İletişimlerimizde önce personel olarak birbirimizi dinleyip ihtiyaçlarımızı anlamak.
  • Birbirimize güvenip, birbirimizin uzmanlığına saygı göstermek.
  • Kararlarımızı, bütünü düşünerek ve etkilerini değerlendirerek vermek.
  • Universalbank’lılar olarak birbirimizi, toplumumuzu ve çevreyi koruyup desteklemek.

Yaratıcılık

  • Bir projenin yeni yaklaşımlar ve fikirler geliştirerek nasıl başarıyla tamamlanabileceğini düşünmek.
  • Standart çözümlerin farklı ihtiyaçları karşılayamadığı durumlarda bilgimizden, deneyimlerimizden, ilişkilerimizden ve teknolojiden yararlanarak ihtiyaca en uygun çözümleri hızla üretmek.
  • Müşterilerimizin ve birbirimizin hayatını kolaylaştırmak için yaratıcı fikir ve ürün geliştirip bu fikirleri hayata geçirmek için var güçle çalışmak.

Liderlik

  • Değişime her zaman açık bir Banka olarak değişimin hızlı ve sorunsuz şekilde hayata geçmesi için tüm çalışanların üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapması gerektiği bilincini kurumda yerleştirmek.
  • Gerekli durumlarda sorunları çözmek amacıyla inisiyatif kullanarak, tüm personeli de inisiyatif kullanmak için teşvik etmek.
  • Performansı objektif ve ölçülebilir kriterlere göre tanımlayıp, adil ve tutarlı bir şekilde değerlendirmek.
  • Başarıyla tamamlanan projeleri takdir edip çalışanları geliştirmeye yönelik geri bildirimlerde bulunmak.
  • Doğruluğuna inandığımız konuları rasyonel bir şekilde sonuna kadar savunup hayata geçirmek için yapıcı bir şekilde çalışmak.