
Saygı ve Bağlılık
- İşimizi en kaliteli ve doğru şekilde, hakkıyla ve gönülden sahiplenerek yapmak.
- Net sözler vererek, verilen sözleri mutlaka yerine getirmek.
- İş ilişkilerinde dürüst, şeffaf ve tutarlı davranarak güvene dayalı uzun vadeli ilişkiler kurmak.
Müşteri Odaklılık ve Takım Ruhu
- Tüm Banka personelinin ilk ve ortak hedefi olan müşteri memnuniyetine odaklanmak.
- Çalışanlar olarak birbirimize destek olmak ve bize verilen desteği takdir etmek.
- Bireysel performans yanında ekip ve kurum performansını da önemseyip desteklemek.
- İletişimlerimizde önce personel olarak birbirimizi dinleyip ihtiyaçlarımızı anlamak.
- Birbirimize güvenip, birbirimizin uzmanlığına saygı göstermek.
- Kararlarımızı, bütünü düşünerek ve etkilerini değerlendirerek vermek.
- Universalbank’lılar olarak birbirimizi, toplumumuzu ve çevreyi koruyup desteklemek.
Yaratıcılık
- Bir projenin yeni yaklaşımlar ve fikirler geliştirerek nasıl başarıyla tamamlanabileceğini düşünmek.
- Standart çözümlerin farklı ihtiyaçları karşılayamadığı durumlarda bilgimizden, deneyimlerimizden, ilişkilerimizden ve teknolojiden yararlanarak ihtiyaca en uygun çözümleri hızla üretmek.
- Müşterilerimizin ve birbirimizin hayatını kolaylaştırmak için yaratıcı fikir ve ürün geliştirip bu fikirleri hayata geçirmek için var güçle çalışmak.
Liderlik
- Değişime her zaman açık bir Banka olarak değişimin hızlı ve sorunsuz şekilde hayata geçmesi için tüm çalışanların üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapması gerektiği bilincini kurumda yerleştirmek.
- Gerekli durumlarda sorunları çözmek amacıyla inisiyatif kullanarak, tüm personeli de inisiyatif kullanmak için teşvik etmek.
- Performansı objektif ve ölçülebilir kriterlere göre tanımlayıp, adil ve tutarlı bir şekilde değerlendirmek.
- Başarıyla tamamlanan projeleri takdir edip çalışanları geliştirmeye yönelik geri bildirimlerde bulunmak.
- Doğruluğuna inandığımız konuları rasyonel bir şekilde sonuna kadar savunup hayata geçirmek için yapıcı bir şekilde çalışmak.